بهتر است با هوشمندی تمام، در بازاریابی تلفنی از نکات و صحبت‌هایی استفاده کنید که احتمال اجرایی شدن آن‌ها وجود دارد و بعد از اتمام تماس به سرعت آن‌ها را یادداشت کنید تا فراموششان نکنید.

در حین تماس لبخند به لب داشته باشید و با شوق فراوان با فرد مورد نظر صحبت کنید و انرژی خود را به او منتقل کنید.

یکی از ویژگی‌های بسیار مهم در بازاریابی تلفنی حرفه‌ای، نحوه ارتباط برقرار کردن با سایر افراد است. همواره باید بدون توجه به مقام و وظیفه‌ی فردی که با او ارتباط برقرار می‌کنید، با هوشمندی و لحنی صمیمانه صحبت کنید.

اگر فرد و سازمانی که با او ارتباط برقرار کرده‌اید، اعلان بی‌نیازی نسبت به خدمات و محصولات شما کرد، بهتر است اطلاعات فرد و سازمان دیگری که ممکن است به شما نیاز داشته باشد را به دست آورید.

در صحبت‌های خود از اسم شخصی افراد استفاده کنید. استفاده از نام آن‌ها باعث می‌شود بیشتر با شما احساس نزدیکی و صمیمیت داشته باشند.

در بازاریابی تلفنی چه بگویید؟

حالا نمونه‌های دیگری از این دیالوگ‌ها در بازاریابی تلفنی توجه و سعی کنید در مکالمه‌های تلفنی خود از این عبارات استفاده کنید.

۱- ابتدا خود را معرفی کنید.

سلام من خانم/آقای…. هستم، از شرکت ویزیتان تماس می‌گیرم.

با لحنی شمرده و بسیار آرام صحبت کنید طوری‌که مخاطب مجبور به پرسیدن مشخصات شما و سازمان شما نشود. قطعا بعد از معرفی می‌خواهید به صحبت‌های خود ادامه دهید اما بهتر است صبر کنید و به صحبت‌های مشتری گوش دهید.

۲- رابطه صمیمانه ایجاد کنید.

 در این زمان شما باید با مخاطب رابطه‌ای صمیمانه ایجاد کنید. با ارائه ویژگی‌ها و اطلاعاتی از سازمان مشتری؛ با او ارتباط برقرار کنید.

۳٫بعد از برقراری ارتباط، به صورت غیر مستقیم از محصول و خدمات صحبت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *