امروزه پخش و توزیع مویرگی تبدیل به یک صنعت تجاری بزرگ شده است و نیازمند استفاده از تکنولوژی ها و فناوری های روز است. لذا شرکت های پخش به خصوص در حوزه صنایع غذایی و دارویی باید توجه زیادی به فناوری های پخش و نقش تجارت الکترونیک در این زمینه داشته باشند تا از این طریق بتوانند خرید و فروش آنلاین را انجام دهند و اطلاعات کسب و کار خود را به خوبی مدیریت و یکپارچه سازی کنند. این شرکت ها با استفاده از تکنولوژی های جدید می توانند خودشان را با قوانین جهانی در حوزه پخش و توزیع مویرگی هماهنگ کنند و با سایر کشورها نیز ارتباط برقرار کنند و در نتیجه ضمن رونق کسب و کار خود، به استانداردهای جهانی در حوزه پخش و توزیع نیز نزدیک تر شوند.

برای به روز کردن امور مربوط به پخش و توزیع مانند هر صنعت دیگری، نیاز به استفاده از سیستم های کامپیوتری و رایانه ای، اینترنت و نرم افزارهای مرتبط با این حوزه به عنوان مثال سامانه ویزیتان می باشد. استفاده از تکنولوژی های جدید به صاحبان هر صنعت پخش و تولیدی کمک می کند تا موجودی انبار خود را به طور دقیق رصد و مدیریت کنند، زمان تحویل کالا به دست مشتری و مصرف کننده را بهینه سازی کنند، در مقابل تغییرات بازار چابکی لازم را داشته باشند، همچنین این نرم افزارها و فناوری ها استفاده از کاغذ و امور سنتی را کاهش می دهند و باعث صرفه جویی بیشتر در مصرف منابع می شوند. به عبارتی کلیه امور مربوط به پخش و توزیع با استفاده از یک نرم افزار پخش مویرگی مناسب همچون ویزیتان، در زمان ها و مکان های مناسب به خوبی انجام و مدیریت خواهد شد.

صنعت پخش مویرگی

مزایای استفاده از تکنولوژی های جدید در توزیع مویرگی

همان طور که اشاره شد امروزه صنعت پخش و توزیع مویرگی دچار تغییر و تحولاتی شده و از شکل سنتی خود فاصله گرفته است. لذا در دنیای رقابتی امروز شرکت های پخش و تولیدی باید از جدیدترین تکنولوژی ها و فناوری های این حوزه استفاده کنند تا بتوانند از رقبای خود پیشی بگیرند. ویزیتورها با استفاده از فناوری های جدید همچون تبلت می توانند اطلاعات به روز شده را در زمان های مراجعه از خرده فروشان و عمده فروشان دریافت و ثبت نمایند و مدیران نیز از این طریق می توانند در زمان های لازم به گزارشات مورد نیاز خود و همچنین آمار خرید و فروش ها دست پیدا کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *