مهم است که نامی جذاب برای کسب و کار توزیع مواد غذایی خود بیابید تا بتوانید در فضای خود متمایز شوید.

در اینجا چند نکته کلی وجود دارد که باید هنگام نامگذاری کسب و کار در نظر بگیرید.

  • از املای نام های سخت خودداری کنید: انتخاب نام شما باید چیزی آسان برای به خاطر سپردن و املای آسان برای مشتریانتان باشد.
  • جستجو کنید تا ببینید آیا افراد دیگری در این فضا هم نام دارند یا خیر.
  • سعی کنید نامی را انتخاب نکنید که فرصت های رشد کسب و کار شما را محدود می کند (به عنوان مثال، اگر تصمیم دارید در خطوط تولید دیگر گسترش پیدا کنید)
  • به محض اینکه ایده (یا ایده) از چند نام مورد علاقه خود دارید، نام دامنه آن را در اسرع وقت ثبت کنید!

چرا نام گذاری کسب و کار توزیع مواد غذایی تا این حد مهم است؟

نام کسب و کار شما برای همیشه در موارد زیر نقش خواهد داشت:

  • اولین برداشت مشتریان شما
  • هویت کسب و کار شما
  • قدرت پشت نوع مشتری که برند شما جذب می کند
  • اگر خاطره انگیز هستید یا نه

مهم است که تأیید کنید نام دامنه برای تجارت مواد غذایی شما در دسترس است.

اگرچه نام های .com رایج ترین و آسان ترین برای به خاطر سپردن هستند، اگر نام دامنه .com شما در دسترس نباشد، گزینه های دیگری نیز وجود دارد. بسته به مخاطب شما، ممکن است آنقدر که فکر می کنید مهم نباشد.

همچنین مهم است که به طور کامل بررسی کنید که دسته های رسانه های اجتماعی در دسترس هستند یا خیر.

به محض اینکه با یک نام (یا نام‌ها) طنین‌انداز شدید، دامنه و نام های آن در شبکه های اجتماعی را در اسرع وقت ایمن کنید تا مطمئن شوید که آنها گرفته نمی‌شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *