انرژی زا بیگ بر یکی از نوشیدنی های محبوب به ویژه در بین جوانان است. بدن انسان برای انجام فعالیت های سنگین یا طولانی مدت ذهنی و فیزیکی به انرژی زیادی نیاز دارد. از این رو افراد برای تامین نیرو و افزایش تمرکز از این نوشیدنی ها استفاده می کنند. برای مثال نوشیدن انرژی زا به ورزشکاران حرفه ای کمک می کند که برای آمادگی در مسابقات به تمرین مداوم بپردازند.

خرید نوشابه انرژی زا باکیفیت یکی از دغدغه های فروشگاه های مواد غذایی از جمله سوپرمارکت ها و هایپرمارکت های سطح شهر است. در ادامه با ترکیبات و روش های سفارش آنلاین انرژی زا بیگ بر آن آشنا می شویم.

انرژی زا جنیسنیگ بیگ بر

ترکیبات نوشیدنی انرژی زا چیست؟

کارشناسان تغذیه نوشیدن انرژی زا را در صورت رعایت اعتدال توصیه می کنند. چرا که نوشابه های انرژی زا علی‌رغم رفع احساس خستگی و بالا بردن تمرکز ذهنی، اگر بیش از اندازه مصرف شود، می تواند به عملکرد ارگان های داخلی بدن آسیب بزند.
به منظور مدیریت بهتر مقدار این نوشیدنی در برنامه غذایی روزانه، لازم است ترکیبات آن را بررسی کنیم:

  • کافئین: این ماده جذاب عامل اصلی مقابله با خواب و خستگی ذهن است. اما مصرف مداوم آن به ویژه در بین کودکان و نوجوانان اعتیاد آور است و اختلال در خواب و کاهش رشد طبیعی قلب و مغز را به دنبال دارد. به طور معمول در هر قوطی نوشابه انرژی زا 80 میلی گرم کافئین موجود است. مقدار مجاز مصرف کافئین برای بزرگسالان 400 میلی گرم در روز است. لذا باید مصرف خوراکی های دارای کافئین از جمله چای، قهوه، شکلات و نوشابه ها را مدیریت کرد.
  • اسید آمینه: تمامی ساختارهای پروتئینی از واحدهایی به نام اسید آمینه تشکیل شده است. بافت ماهیچه‌ای که عامل اصلی قدرت فیزیکی به شمار می رود از پروتئین ساخته می شود. به همین دلیل بدن برای بهبود توانایی انجام فعالیت های بدنی، حجم ماهیچه ها را افزایش می دهد. نوشیدنی انرژی زا با تامین برخی اسیدهای آمینه مهم همچون تائورین و ال‌کارنتین به فعالیت های سنگین فیزیکی کمک می کند.
  • کربوهیدرات‌ها (شکر): ترکیبات قندی از جمله گلوکز و ساکاروز به عنوان منبع آسان تامین کالری شناخته می شوند. چراکه با تجزیه کربوهیدراتها سوخت لازم برای فعالیت سلولهای تشکیل دهنده بدن تولید می شود. افرادی که مشکل دیابت یا چاقی دارند بهتر است از نوشیدنی های حاوی شرین کننده های طبیعی مانند استویا استفاده کنند.
  • ویتامین: ویتامین های ب1 (تیامین)، ب2 (ریبوفلاوین)، ب3 (نیاسین)، ب6 و ب12در نوشیدنیهای انرژی زا موجود است. اعضای خانواده ویتامین ب در انجام اکثر فعل و انفعالات شیمیایی سلولها مشارکت دارند. خوشبختانه این ویتامین ها محلول در آب بوده و مصرف بیش از مقدار مجاز آن از بدن دفع می شود.
  • مواد نگهدارنده: نگهدارنده های استفاده شده در نوشابه انرژی زا شامل اسیدهای آلی مانند بنزوئیک اسید و اسید سیتریک می باشد.
  • عصاره های گیاهی: در ترکیب نوشیدنی های انرژی زا اغلب از عصاره گیاهانی همچون گوارانا، جینسینگ، یرباماته استفاده می شود. این گیاهان حاوی موادی همچون کافئین، اسیدهای آمینه، مواد معدنی، آنتی اکسیدان و دیگر ترکیبات مفید بر فعالیت زیستی هستند. برای مثال جینسینگ یکی از گیاهان محبوب در آسیای شرقی است که به علت خواص دارویی و سلامتی توصیه می شود؛ اما باید در نظر گرفت که مقدار مجاز آن برای انسان بالغ 250 تا 500 میلی گرم در روز است، مصرف طولانی مدت آن باعث افزایش فشارخون می شود، بنابراین زنان باردار، افراد دچار بیماریهای فشارخون و دارای ناهنجاری های عصبی مانند شیزوفرن یا مانیک جدا از مصرف آن خودداری نمایند.

انرژی زا کلاسیک بیگ بر

سفارش آنلاین انرژی زا بیگ بر

میدانیم که تکنولوژی با سرعت سرسام آور در حال رشد است. به نحوی که همه حوزه های فعالیت انسانی را متحول کرده است.
از آنجا که تولید و تجارت محصولات غذایی یکی از مهمترین زیرساخت های جوامع را تشکیل می دهد، توجه به جنبه های مختلف ابزارهای مدرن بر صنعت غذا اجتناب ناپذیر است.

ظهور بازارهای آنلاین عرضه و تقاضای محصولات غذایی چه نتایج مثبتی دارد؟

  1. همه جا در دسترس است.
  2. همه وقت قابل استفاده است.
  3. تنوع محصولات عرضه شده بالاست.
  4. تعامل فروشندگان و خریداران بیشتر است.
  5. امکان خرید مستقیم از تولید کننده فراهم است.
  6. رقابت بیشتر و قیمت ها مناسب تر است.

ویزیتان یک پلتفرم موفق در زمینه خرید و فروش عمده است که انواع مواد غذایی از جمله نوشیدنیها انرژی زا بیگ بر توسط تامین کنندگان مختلف عرضه شده است. جهت استفاده از این سامانه، کافیست اپلیکیشن ویزیتان را از صفحه اصلی وبسایت دانلود و نصب نمایید تا امکان سفارش آنلاین برای شما فراهم شود. در صورت نیاز در هریک از مراحل می توانید با کارشناسان ویزیتان تماس گرفته و راهنمایی بخواهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *