• جمع ‏آوری و بررسی اطلاعات به منظور تشخیص وضعیت و استعداد بازار و تعیین نیاز مصرف‏ کنندگان
  • مشخص نمودن هدف‏های فروش و سهمیه بازار
  • تعیین آمیزه و یا ترکیب بازاریابی که عناصر آن از محصول، قیمت، کانال‏های توزیع و فعالیت‏های پیشبرد فروش می‏باشند.
  • سازماندهی فعالیت‏های بازاریابی و نیروهای انسانی و آموزش لازم برای آن
  • کنترل و یا نظارت به منظور اینکه فعالیت‏ها با توجه به برنامه پیش برود.
  • تامین خدمات بعد از فروش: مثل تامین لوازم یدکی و قطعات
  • بررسی نظریات مصرف‏کنندگان در ارتباط با محصولات و خدمات ارائه شده
  • ایجاد تقاضا برای محصول و خدمات
  • ایجاد هماهنگی بین مقدار، زمان و خصوصیات تقاضا

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *