- جمع آوری و بررسی اطلاعات به منظور تشخیص وضعیت و استعداد بازار و تعیین نیاز مصرف کنندگان
- مشخص نمودن هدفهای فروش و سهمیه بازار
- تعیین آمیزه و یا ترکیب بازاریابی که عناصر آن از محصول، قیمت، کانالهای توزیع و فعالیتهای پیشبرد فروش میباشند.
- سازماندهی فعالیتهای بازاریابی و نیروهای انسانی و آموزش لازم برای آن
- کنترل و یا نظارت به منظور اینکه فعالیتها با توجه به برنامه پیش برود.
- تامین خدمات بعد از فروش: مثل تامین لوازم یدکی و قطعات
- بررسی نظریات مصرفکنندگان در ارتباط با محصولات و خدمات ارائه شده
- ایجاد تقاضا برای محصول و خدمات
- ایجاد هماهنگی بین مقدار، زمان و خصوصیات تقاضا
بدون دیدگاه