1. جلب توجه مشتریان و افراد
  2. اطلاع­ رسانی ­ها و آگهی­ های تبلیغاتی هدفمند، افزایش اثربخشی آنها و جلوگیری از ارسال پیامک ­های غیرهدفمند
  3. مشتریان پیشین به مشتریان وفادار
  4. افزایش رضایت­ مشتریان بر اثر دریافت اطلاعات و پیشنهادهای هدفمند مبتنی بر موقعیت مکانی
  5. امکان بهبود کسب و کار با استفاده از داده های آماری از تعداد مشتریان
  6. ارسال نوتیفیکیشن بر روی اپلیکیشن برای افراد در محدوده خاص

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *