همواره در محیط افرادی وجود دارند که نیازمند خدمات و یا کالاهای کسب‌وکار شما هستند؛ ولی از آن استفاده نمی‌کنند و یا از کسب‌وکارهای مشابه نیاز خود را برطرف می‌کنند.

این افراد مستعد جذب شدن به کسب‌وکار شما هستند و باید به عنوان یکی از اهداف اصلی برنامه‌ریزی‌های بازاریابی آینده قرار گیرند.

به زبان ساده‌تر می‌توان مفهوم مشتری بالقوه را  اینگونه تعریف کرد

مشتری بالقوه آن دسته از مخاطبین‌اندکه پتاینسل تبدیل شدن به مشتری را دارند به این معنی که به محصول و خدمات ما نیاز دارند و در حال حاضر از ما خرید نکرده‌اند.

با کمک سامانه اطلاعاتی ویزیتان به راحتی مشتری بالقوه خود را به مشتری بالفعل تبدیل کنید…

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *