خدمات ویزیتان
بخش ۳
تشکیل تیم فروش حرفه ای و اختصاصی برای شرکت های پخش

در هر شرکتی فروش محصول و خدمات، پایه و اساس بقای آن است. مدیران و سرپرستان فروش همیشه به دنبال حفظ مشتریان فعلی و تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل برای افزایش فروش محصولات خود هستند. این هدف مهم تنها از طریق تشکیل یک تیم فروش حرفه ای، داشتن بانک‌ اطلاعاتی کامل از مشتریان، آموزش های دوره ای برای فروشندگان و تبلیغ محصولات به صورت گسترده است.

آیا می دانید چه تکنیک هایی برای تشکیل یک تیم فروش موفق نیاز است؟
1.افراد حرفه ای و با تجربه را استخدام نمایید.

2.انتظارات شرکت را به صورت واضح و صریح با اعضای تیم فروش در میان بگذارید.
3.برنامه ریزی کامل و جامعی برای فروشندگان داشته باشید؛ مهم است یک فروشنده طبق برنامه ویزیت کند، مشتریان ثابت خود را بشناسد و به صورت دوره‌ای به مشتریان سر بزند.

4.اگر بازاریاب و فروشنده تازه کاری استخدام کرده اید با او همراهی کنید؛ دوره های آموزشی و حمایت های لازم را به آن ها ارائه دهید چرا که برخی افراد بی‌تجربه پتانسیل بالایی برای فروشنده حرفه ای شدن دارند.

5.ارزیابی کنید؛ یک مدیر یا سرپرست فروش لازم است نظارت، کنترل و ارزیابی کافی را در مورد میزان فروش محصولات، میزان رشد مشتریان و عملکرد تیم داشته باشد.
به صورت روزانه،هفتگی و ماهانه از روند رشد یا کاهش این موارد گزارش تهیه کنید و آن را در جلسات برای اعضای تیمتان ارائه نمایید؛ ممکن است برخی افراد همچنان نیاز به آموزش داشته باشند و یا لازم باشد تغییراتی را در نحوه تامین و توزیع کالا و قیمت گذاری محصولات اعمال نمایید.

     آیا شرکت شما زمان و بودجه کافی را برای گزینش و آموزش افراد برای تشکیل تیم فروش دارید یا ترجیح می دهید تمرکزتان روی تامین و ارسال کالا باشد؟
ما در مجموعه ویزیتان علاوه بر خدمات GIS و نقشه برداری و ارائه نرم افزار فروش کالا که در مطالب آینده بیشتر در خصوص آن خواهیم گفت، آماده ایم تا با کمک مدیران فروش باتجربه و تشکیل یک تیم فروش اختصاصی برای شرکت های پخش، آن ها را برای رسیدن به اهداف و تارگت فروششان یاری نماییم.
کافی است از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت ویزیتان با ما تماس حاصل نموده و تعرفه طرح های گوناگون همکاری با ما را دریافت کنید.

“ما با شما همراهیم در مدیریت پرسنل، یافتن مشتریان جدید و افزایش فروش”

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *