شعارها بخش مهمی از استراتژی بازاریابی و تبلیغات شما هستند.

نقش شعار شما این است که به مشتری کمک کند تا مزایای محصول/خدمت شما را درک کند – بنابراین مهم است که یک نام شعار جذاب و موثر پیدا کنید.

اغلب اوقات، شعار شما حتی می تواند مهمتر از نام برند شما باشد.

در اینجا 6 نکته برای ایجاد یک شعار جذاب برای کسب و کار توزیع غذا آورده شده است:

1. آن را کوتاه و ساده نگه دارید و از کلمات دشوار اجتناب کنید

یک قانون بزرگ این است که شعار شما باید کمتر از 10 کلمه باشد. این کار درک و به خاطر سپردن مشتریان شما را آسان می کند.

2. کاری که انجام می دهید را بگویید و بر آنچه شما را متمایز می کند تمرکز کنید

چند روش مختلف وجود دارد که می توانید آنچه را که کسب و کارتان را خاص می کند در شعار خود بگنجانید:

  • به مشتری هدفی که خدمات خود را به او ارائه می دهید، توضیح دهید
  • چه مشکلی را حل می کنید؟
  • چگونه دیگران، مشتریان یا کارفرمای خود را خوب جلوه دهید؟
  • آیا مردم را موفق تر می کنید؟ چگونه؟

3. ثابت قدم باشید

به احتمال زیاد، اگر شعاری دارید، ممکن است نام کسب و کار، آرم، مأموریت، برندسازی و غیره را داشته باشید.

ایجاد شعاری که با تمام موارد فوق مطابقت داشته باشد بسیار مهم است.

4. از ماندگاری شعار خود اطمینان حاصل کنید

زمانه به سرعت در حال تغییر است و کسب و کارها هم همینطور.

هنگامی که شعار خود را مطرح می کنید، ممکن است بخواهید چیزی بسازید که بی انتها باشد و فقط با روندهای جدید محو نشود.

5. مخاطبان خود را در نظر بگیرید

هنگام پیدا کردن یک نام شعار جذاب، باید مطمئن شوید که این نام در کل مخاطبان شما طنین انداز می شود.

این امکان وجود دارد که شعار شما برای مخاطبان شما در اروپا کاملاً منطقی باشد، اما ممکن است با مخاطبان آمریکایی شما طنین انداز نشود.

6. بازخورد دریافت کنید!

این یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای دانستن اینکه آیا شعار شما به خوبی درک می‌شود یا خیر، و قدمی است که بسیاری از برندها توپ را روی آن می‌اندازند.

از دوستان، خانواده، غریبه ها و مهمتر از همه کسانی که در بازار هدف شما در نظر گرفته می شوند، بپرسید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *