برای انجام یک ویزیت تلفنی موفق یکسری تکنیک ها وجود داشته که در زیر به برخی از آنها اشاره میشود:
- سناریو یا متنی را از قبل آماده کنید و یا نکات مهم را یادداشت نمایید تا در هر تماس تلفنی بتوانید متمرکز و آرام عمل کنید.
- برای هر تماس باید هدف خاصی در ذهن داشته باشید تا احتمال موفقیت در فروشتان بیشتر شود. معمولاً هدف،نهایی کردن فروش و معامله است.
- قبل از شروع فروش تلفنی روی لحن خود کار کنید و با تمرین مثلا با ضبط صدای خود سعی کنید نقاط ضعف خود را پیدا و اصلاح کنید.
- اعتماد به نفس خود را تقویت کنید. برای انجام این کار میتوانید بر روی قابلیتهای خود تمرکز و سعی در تقویت آنها کنید و نیز پر انرژی صحبت کنید.
- از بحثهای غیر ضروری در هنگام تماس دوری کنید.
- سعی کنید ساعت مناسب برای جامعه هدف خود را شناسایی کنید و ویزیت خود را فقط در همان ساعات انجام دهید.
- سوالات احتمالی مشتریان را از قبل آماده داشته باشید تا در صورت سوال پاسخ مناسبی را به مشتریان ارائه نمایید.
- سعی کنید حداقل 3 مزیت از کالای خود ( مثلا کیفیت، قیمت، سابقه کار شما و …) که باعث وجه تمایز با رقبا شده را لیست کنید و درهنگام صحبت بیشتر روی آن مزیت ها تاکید کنید.
- سعی کنید در 20 ثانیه اول تماس هدف خود را به مشتری منتقل نمایید و تماس خود را طولانی نکنید.
- سعی کنید لیست مشتریان خود را به صورت دسته بندی شده تهیه کنید و با یک برنامه مشخص ویزیت تلفنی خود را انجام دهید.
ویزیتان با ارائه بانک جامعی از اطلاعات مشتریان در خدمت شما عزیزان جهت انجام یک ویزیت تلفنی موفق میباشد.
مزایای استفاده از نرم افزار ویزیتان:
- اطلاعات دسته بندی شده
- صرفه جویی در زمان ویزیتور
- پوشش مناسب کل شهر
- قابلیت یادداشت گذاری برای مشتریان
- عدم تداخل ویزیت تلفنی برای ویزیتورها
بدون دیدگاه