خدمات ویزیتان
بخش 4
نرم‌افزار‌های ویزیتان

امروزه خرید و فروش اینترنتی گسترش بسیار زیادی پیدا کرده است. فروشندگان از ترفندهای فروش اینترنتی برای بهبود کسب و کارشان بهره می‌برند، خریداران و مصرف کنندگان کالا نیز به جهت سهولت بیشتر خرید آنلاین و عدم نیاز به رفت و آمد این شیوه را به خرید حضوری ترجیح می دهند.

مهم نیست که کالای شما چه چیزی باشد، ممکن است به صورت فیزیکی، مکانی جهت ارائه محصولات خود و رفت و آمد مشتریان نداشته باشی؛ حتی در صورت داشتن فروشگاه فیزیکی و فروش مناسب ممکن است تصمیم بگیرید کالاهای خود را به مشتریان بیشتری معرفی نمایید و سفارشات بیشتری دریافت نمایید.
در نتیجه فروش آنلاین از طریق اپلیکیشن های طراحی شده که قابلیت نصب بر روی تلفن های همراه را دارند از بهترین گزینه های انتخابی برای ارائه محصولات فروشگاه، سوپر مارکت و شرکتتان می باشد.
برای مصرف کنندگان نیز گشت و گذار در فروشگاه های بزرگ و امکان ثبت سفارش بدون محدودیت زمانی و رفت و آمد در شهرهای شلوغ مزیت بزرگی به حساب می آید.

شاید شما به عنوان مدیر،مدیر فروش یا سرپرست فروش یک شرکت پخش هزینه و زمان زیادی را جهت برنامه ریزی برای اموری چون تحقیقات بازار، بررسی پراکندگی مشتریان در مناطق گوناگون شهر، ثبت اطلاعات مشتریان و بروزرسانی آن ها، گزارشگیری میزان فروش ویزیتورها در طول روز و ماه و سال نمایید.
 شما برای ارائه و فروش آنلاین عمده محصولات خود چه نرم افزاری انتخاب می کنید؟
چه نرم افزاری می تواند ارتباط میان شرکت پخش شما با تمامی اصناف بازار هدفتان را تسهیل کند؟
ویزیتان بهترین انتخاب است.
سامانه هوشمند ویزیتان (ویزیت آنلاین) امکان برقراری ارتباط میان تامین کنندگان با صاحبان اصناف را فراهم نموده است.
اپلیکیشن های ویزیتان با به کارگیری دانش روز دنیا مبتنی بر تکنولوژی های GIS و IT و بهره گیری از تجربیات متخصصان بومی تحت نظر پارک علم و فناوری خراسان، در قالب شرکت خصوصی فناور با هدف رفع مشکلات و موانع صنعت پخش و تسهیل تامین کالا برای مصرف کنندگان طراحی شده و در حال حاضر در سطح شهر مشهد به صورت گسترده فعالیت خود را آغاز نموده است.

اپلیکیشن ویزیتان نسخه فروشنده با امکاناتی همچون بانک اطلاعاتی به روز اصناف و نشانه گذاری آنها بر روی نقشه اختصاصی، امکان مدیریت پرسنل و مانیتورینگ آن ها، امکان ثبت اطلاعات و موجودی کالاها و سفارش گیری آنلاین جهت سهولت بخشیدن به نیازهای شرکت های پخش تهیه گردیده است.


همچنین صاحبان اصناف می توانند با استفاده از نرم‌افزار ویزیتان نسخه خریدار ضمن مشاهده آگهی های محصولات چند شرکت پخش و مقایسه قیمت کالاها بدون مراجعه حضوری، سفارشات خود را جهت تامین اقلام مورد نیاز خود به صورت آنلاین ثبت نمایند و منتظر ارسال از سوی تامین کننده باشند.


در آینده و مطالب بعدی به معرفی قابلیت های هر دو نرم افزار ویزیتان خواهیم پرداخت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *