اندازه گیری میزان رضایت مشتری ابزار موثری برای کنترل عملکرد کلی سازمان ارائه کرده و سازمان را در تشخیص ضعف هایش و تلاش برای برطرف کردن آنها یاری می دهد. فیلیپ کاتلر می گوید: امروزه جمله “من چیزی تولید کرده ام، آیا آن را نمی خرید؟” به سوال “شما چه نیاز دارید تا من آن را تولید کنم؟” مبدل گشته است.

مراحل اندازه گیری رضایت مشتریان:

• شناسایی انتظارات مشتری
• طراحی کالا و خدمات بر اساس نیازها و انتظارات مشتری
• تولید و تحویل
• مدیریت انتظارات مشتری
• سنجش رضایت مشتری

با کمک باشگاه مشتریان مجموعه ویزیتان مدیریت عملکرد فروش و میزان رضایت مشتریان شما به راحتی قابل ارزیابی می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *