احتمالاً دیده‌اید سایر رقبا به‌ دلیل حضور در فضای آنلاین، توانسته‌اند فروش مویرگی خود را افزایش دهند؛ بنابراین شما هم تصمیم گرفته‌اید از این قافله عقب نمانید.

شاید هم تصمیم گرفته‌اید به‌جای راه‌اندازی مغازه و فرار از هزینه‌های سرسام‌آور آن، به‌ سراغ فروش آنلاین بروید.

در هر ۲ حالت، جای خوبی آمده‌اید چون قرار است به سؤالاتی مثل چگونه محصولات پخش خودم را آنلاین بفروشیم، چطور خدمات خود را آنلاین عرضه کنیم و البته سؤال اصلی چگونه محصولات خود را مویرگی در اینترنت به فروشگاه ها بفروشیم، پاسخ دهیم. پس تا آخر مقاله همراه ما باشید…

برای فروش محصولات در اینترنت، راه‌‌های مختلفی وجود دارند که هرکدام فواید و معایب خود را دارند: در این بخش، روش‌هایی را بررسی می‌کنیم که طبق تجربه و مشاهدات نتیجهٔ خوبی به دنبال دارند.

  1. فروش آنلاین با ساخت سایت اینترنتی

برای انجام این کار، یعنی ساخت سایت، دو روش کاربردی پیش روی شما وجود دارد که هرکدام برای کاربردی خاص مناسب هستند:

 طراحی سایت با کدنویسی توسط دولوپر

اگر قرار است سایتی بزرگ با کلی محصول و حجم بالایی از بازدیدکننده داشته باشید، بهتر است از همان ابتدا طراحی آن را به برنامه‌نویس‌ها بسپارید تا سایتتان را دقیقاً مطابق با نیاز شما بالا بیاورند.

اگر می‌خواهید هزینه نکنید و خودتان فروشگاه را مدیریت کنید، بهتر است سراغ روش بعدی بروید؛ چراکه شما برای مدیریت و نگهداری سایت به تیمی نیاز خواهید داشت که در این زمینه دانش فنی دارد.

به همین دلیل است که هزینهٔ طراحی سایت از این طریق گران‌تر است و بیشتر برای فروشگاه‌هایی مناسب است که می‌خواهند در سطح گسترده و با محصولات متنوع کار کنند.

اگر کسب‌وکار کوچکی با تعداد مشخصی محصول دارید، بهتر است سراغ روش دوم بروید.

 طراحی سایت با وردپرس

روش دیگری که می‌توانید سراغش بروید، طراحی سایت با CMSها است! به‌خصوص وردپرس که پرطرفدارترین سیستم مدیریت محتوا در کل اینترنت است.

CMSها به این منظور ایجاد شدند که کار ساخت سایت را راحت کنند. با کمک این ابزارها، دیگر فقط برنامه‌نویس‌ها نیستند که می‌توانند سایت طراحی کنند. هرکس با دانش حداقلی هم می‌تواند چیزی را که می‌خواهد، طراحی کند و بالا بیاورد.

وردپرس به لطف افزونه‌ها و قالب‌های بسیار و متن‌بازبودن، گزینۀ بسیار مناسبی برای ساخت یک سایت فروشگاهی است؛ هر مشکلی که در مسیر پیش بیاید، به‌راحتی و با کمی جست‌وجو قابل‌حل خواهد بود.

  1. فروش بدون سایت اینترنتی

ساخت و نگهداری سایت و فعالیت مستمر در شبکه‌های اجتماعی کار خیلی ساده‌ای نیست! حداقل کاری نیست که همۀ افراد جامعه از پس آن بربیایند. به همین خاطر، خیلی‌ها فکر می‌کنند باید عطای حضور در اینترنت را به لقایش ببخشند؛ ولی بدون سایت هم می‌توان فروش اینترنتی داشت!

تنها چیزی که نیاز دارید، یک صفحه برای معرفی محصولات پخش شما است که ساخت آن به هیچ‌گونه دانش فنی نیاز ندارد، کمترین هزینه را دارد و بیش ترین بازدهی را همراه خواهد داشت،  چطور؟

کافی است وارد سایت ویزیتان شوید و فرم ثبت نام تامین کننده را تکمیل نموده و منتظر بمانید تا کارشناسان ویزیتان با شما برای  فعال سازی اکانت فروش ارتباط بگیرند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *