سوالات متداول

از ما بپرسید





سوالات

آیا شما هم سوالی دارید؟

لطفا سؤالات زیر را بخوانید و اگر پاسخ خود را پیدا نکردید، در فرم ذیل سوال خود را ارسال نمایید، ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.

سوالات متداول کاربران

ویزیتان اطلاعات چه اصنافی را پوشش می دهد؟

در حال حاضر ویزیتان اطلاعات صنفی هایی از قبیل: برنج و حبوبات، بوفه، پروتئینی، خشکبار، دکه، سوپر مارکت، شوینده بهداشتی، غذا، فروشگاه مواد غذایی، قنادی، لبنیاتی، هایپر مارکت و هتل را مورد پوشش قرار می دهد.

تفاوت ویزیتان با داده های گوگل چیست؟

داده های گوگل مپ ناقص، قدیمی و دارای خطا بوده و اطلاعات آنها از قبیل آدرس و شماره تماس ناقص می باشد. در حالی که در سامانه ویزیتان اطلاعات به روز و تقریبا کامل بوده و از دقت بالایی برخوردار است. ضمن اینکه در ویزیتان شما امکان استفاده همزمان از چند نوع مرجع نقشه از قبیل: OSM، GOOGLE MAP، GOOGLE SATTELITE و نقشه سفارشی ویزیتان را دارید.

داده های ویزیتان با داده های موجود در شرکت پخش چه تفاوتی دارد؟

داده های موجود در شرکت های پخش به صورت توصیفی و در قالب فایل اکسل می باشد. در صورتی که در سامانه ویزیتان داده ها علاوه بر اینکه به صورت توصیفی ارائه می شود به صورت مکانی بر روی نقشه قابل استفاده می باشد.

صحت اطلاعات در سامانه ویزیتان چقدر است؟

صحت اطلاعات در سامانه ویزیتان بالای ۹۳ درصد می باشد. و با توجه به خطای انسانی و سیستماتیک ممکن است تا ۷ درصد خطا در داده ها وجود داشته باشد.

ویزیتان چه محدوده های را پوشش می دهد؟

در حال حاضر ویزیتان در استان خراسان رضوی و شهرهای مشهد، شاندیز، طرقبه، گلبهار و چناران فعال بوده و به زودی فعالیت خود را در سطح وسیع تری آغاز می نماید.

ویزیتان چه نقشی در کنترل هزینه های شرکت های پخش ایفا می نماید؟

ویزیتان با ارائه داده های به روز از وضعیت مشتریان در بازار منجرب برنامه ریزی موثر و آسان شده و باعث می شود از صرف بسیاری از هزینه های اضافی از قبیل: جمع آوری دیتا، تحقیقات بازار، اخذ نیروی انسانی مازاد، حمل و نقل های غیر ضروری جلوگیری به عمل آورده و نیز با بازاریابی تلفنی از صرف هزینه های بازاریابی میدانی تا حدودی کاسته و در نهایت منجرب کاهش هزینه ها می شود.

اطلاعات مربوط به سامانه ویزیتان مربوط به چه دوره ی زمانی است؟

این اطلاعات مربوط به تابستان سال ۱۳۹۹ می باشد که به صورت میدانی برداشت شده است.

داده های سامانه ویزیتان هر چند وقت بروزرسانی می شود؟

در حال حاضر هر ۶ ماه یک بار و در آینده ای نزدیک به صورت ماهانه آپدیت خواهد شد.

خدمات مجموعه ویزیتان شامل چه مواردی می شود؟

خدمات سامانه ویزیتان در حال حاضر شامل: ارائه نقشه های بروز شهری، ارائه اطلاعات مشتریان، تحلیل بازار، ارائه سامانه ردیابی و مانیتورینگ پرسنل، قابلیت های مسیریابی مشتریان بر روی نقشه می باشد. و در آینده ای نزدیک این خدمات به طور چشمگیری افزایش خواهد یافت.

واژه ویزیتان به چه معنی است؟

ویزیتان از دو واژه ویزیت و آنلاین به معنی بازدید آنلاین تشکیل شده که از ادغام این دو واژه کلمه ویزیتان تشکیل شده است. و به صورت کلی مفهوم آن ارائه خدمات بازدید و مدیریت آنلاین مشتریان می باشد.

تعرفه های استفاده از سامانه ویزیتان چقدر است؟

تعرفه های استفاده از سامانه خدمات ویزیتان بسته به نوع دسترسی های قابل استفاده از ۵۰۰ هزار تومان شروع و تا سطح ۵ میلیون تومان قابل ارائه می باشد.

نرم افزار ویزیتان در چه قالب های قابل استفاده است؟

در حال حاضر ویزیتان خدمات خود را در قالب نرم افزار اندروید، سامانه تحت وب و نقشه های کاغذی ارائه می دهد. و در صورتی که مدیران شرکت های محترم شرکت های پخش تمایل داشته باشند می توانند از مشاوره های حضوری نیز بهره مند گردند.

نرم افزار ویزیتان چه اطلاعاتی را درباره ی اصناف ارائه می دهد؟

اطلاعاتی از قبیل نوع گروه صنفی، نام مدیر صنف، آدرس، شماره تماس، عکس از نمای روبروی مغازه و تقسیمات شهری را ارائه می دهد.

اطلاعات سامانه ویزیتان از چه منابعی تهیه شده است؟

اطلاعات سامانه ویزیتان توسط کارشناسان شهرسازی، نقشه برداری و GIS به روش میدانی برداشت شده و سپس در نرم افزار GIS صحت سنجی شده و در نهایت در سامانه جهت استفاده مشتریان بارگذاری شده است.